Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

JLT

Eftersom att man har blivit fattig nu när man har skaffat bil så trodde jag att det skulle bli en lugn och nykter helg. Men icke! Först vart det jäderfors på 25 års kalas igår, och sen drog vi vidare till lobby :) JLT spelade, skit bra! Träffade en massa roligt folk där med, hade verkligen jätte trevligt :)

Det mindre roliga var att jag gick hem ifrån stan. Det är typ 6 km :P Jobbigt som fasen. Regnade gjorde det med. Så det var ju lagomt skönt att få gå å lägga sig i sängen när man kom hem kan jag lova.

Vart inte mycket sömn inatt/imorse. Har så svårt för att sova när jag är full :P Klev upp runt 12-1 iaf, och började laga mat. Fläkfilé, pommes och bea. Mums! Det satt fint i kistan. Och nu sitter jag här bara och försöker vakna till liv på nå vis. Måste ta och packa ihop grejerna och åka hem till pappa snart..

Det var allt jag hade att dela med mig för idag :P
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: