Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I dina armar finns en dröm som jag kan nå

Hittat på en skit bra låt med Lasse Stefanz, Om jag stannar hos dig. Skit bra! :)

Igår kväll började jag känna mig lite bättre. På kvällen gick jag till verkstaden och snacka skit med Fredrik ett tag, sen gick jag hem igen till ensamheten. Gick ut och plocka lite jordgubbar, hade över grädde och chokladsås på dom - MUMS! Och så en chips påse och en päron cider, sen var min kväll räddad. Första lördagen (förutom när jag var i Norge) på fleeera månder som jag var hemma tog det lugnt. Sist jag var hemma en lördag var nog i vintras nångång, så det var väl på tiden.

I morse när jag vakna var humöret på topp trots det tråkigt vädret. På tiden att det regnar tycker jag, är så torrt i marken nu.. Så tänkte att jag och mamma kunna åka till valbo och kolla på en ny telefon och lite annat. Men som vanligt så började vi bråka och humöret sjönk ner till det lägsta igen.

Så nu sitter jag i min ensamhet hos pappa, och humöret är på topp igen :) Eller nästan iaf. Lyssnar på Lasse Stefanz och taggar till CCW. Bara en vecka kvar tills jag drar :D Hoppas att det blir mer lyckat i år än förra året, det var ju mer eller mindre bara katastrof då. Ingen karl ska få förstöra i år! Hoppas det blir bra väder i år också, förra året regna det nästan hela veckan.. Kommer att kännas konstigt att åka dit utan Tina, det var ju hon och jag som drog iväg på alla äventyr tillsammans innan hon flytta. Hon och jag funkar så bra ihop när vi är ut på våra äventyr. Så jag saknar henne! <3

Lite bilder från Norge :

    

1: Byn. 2: Farbor Stig. Vi var ut och fiska en kväll. 3: Pappa och lillebror. 4: Solnedgång, helt underbart att vara ute på sjön då. 5: Solveig, Stig, pappa och lillebror. Vi skulle på utflykt, men det vart helt misslyckat p.g.a åska och regn haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: