Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart så!

I morgon är dagen jag har väntat på i ett år nu. I morgon drar vi till Västerås på Power Big Meet =)

Har packat och jävlats med bilen idag och igår. Men nu tror jag allt är klart! Så nu är det bara att vänta på att vi ska åka. Ska kliva upp 03:30, vi åker 05:00 för att slippa den värsta trafiken. Förhoppningsvis är det inte så mycket bilar i Västerås i den tiden! Hoppas att vi hittar dit vi ska med, jag ska köra så får se hur det slutar haha.

Hoppas på en toppen helg tillsammans med Louise, Tina, Sofia, Fredrik och allt annat folk som man kommer att träffar där! Ska bli så kul att träffa alla dom som man endast träffar under PM eller CCW.

Tina min käraste ägodel flyttar till Norge på måndag, så vi ska ha avskedsfest för henne med. Men ska försöka att inte tänka så mycket på att hon flyttar. Det kommer att bli så tungt.. Nu när vi äntligen har fått tillbaka kontakten efter alla dessa år! Hon och jag är så lik varann, vi tänker lika och gör samma saker hela tiden. En riktigt bra vän är hon och jag kommer att sakna henne så det gör ont när hon flyttar.

Jag, Tina och Louise på en fest för måånga år sen.
Imorn är det vi tre igen och vi ska ha så grymt kul!! <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: