Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag kväll

.. och arbets veckan är över för min del. Ska nog bara iväg och fixa lite små saker imorn. Skönt.

Är helt slut idag med, förstår inte varför. Känns som om att det är för mycket som händer på en och samma gång nu. Känner mig stressad inför power meet, det är inte riktigt klar än hur det blir med allt. Jag vet inte när jag åker till Norge nå längre, var ju tänkt att jag skulle åka torsdagen efter att jag har kommit hem från västerås. Men vet inte hur det blir med det.. Och så har vi ju ccw, som jag inte alls vad hur det blir med. Har ingen att vara där med, kul och vara där själv då? Nej. Har ju bokat campingplats redan, han som har campingen ringde mig tidigare i veckan men hann inte att svara. Och jag glömmer bort att ringa upp tammefan hela tiden.

Dagarna bara flyger förbi och jag hinner inte med.

-

Idag fyller pappa 59 år, gammel gubbe =) Så har varit där och fikat lite. Annars så har jag jobbat tidigare idag, men vart klar till lunch, skönt de! Slockna som en sten när jag kom hem. Men jag är fortfarande lika trött.. Så det har inte blivit mycket gjort här hemma idag.

-

Imorn ska jag dra fram tält vagnen och fixa till den. Lär försöka komma ihåg att ringa till campingen guben också och kolla vad han vela. Skulle inte förvåna mig om han har lovat bort min plats till nån annan eller nått. Då får jag nå fel ju! Hoppas att det inte är så..

-

Bilderna från midsommar kommer på facebook inom kort, orkar inte lägga upp nå bilder här.

Nu ska jag ta en dusch sen sova.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: