Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Varför skulle det gå så här

Kolla nyss på tv lite. Det sägs att Michael Jackson har en hemlig son, om det är sant eller inte får man väl bilda en egen uppfattning om. Jag tror faktiskt att det är sant, att han är Michaels son, dom är oneklingen lik varann..
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson

Idag har jag spenderat hela dagen till att hålla på med tältvagnen och bilen, svettigt har det varit men nu är det gjort iaf. Har redan packat in alla camping saker i vagnen, så nu är det endast kläder och sådant som ska packas. Fast det gör jag senare i veckan.. På söndag morgon drar vi till Rättvik / Classic car week. Längtar faktiskt! Bara för nån dag sen så hade jag tappat lusten helt för det, allt verkade bara så krångligt. Men nu är allt solklart! Händel och jag åker på söndag, Linda kommer på tisdag och gör oss sällskap till fredagen. Louise kommer på tisdag hon med, men hon sover hos Sara i Tällberg, men dom kommer man att umgås rätt mycket med under veckan ändå antar jag :) Och så är det ju så klart en massa annat kul folk som man ska umgås med där å.

Det kan bli en kanon vecka! Om allt går som jag vill haha. Hoppas jag slipper jobba ex, fjantiga brudar, en allt för full bror och mor OSV..... Men det löser sig nog! I år ska jag skita i allt och bara dricka en massa öl, då kan det ju bara inte bli fel ;)

Nej, nu ska jag sooova :)
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: