Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Gammal och grå

Igår fyllde jag 19 år, fasen vad årena bara rinner iväg!

Lördagen vart trevlig. Vi var runt 15 st som satt hemma hos Linda och förfesta, dom enda jag kände där typ var Louise, Sara A och Lotta haha. Tack för att ni kom! Vi var vart kvar hos Linda till halv 12 ungefär, då drog vi ut på lobby. Det var väl rätt trevligt där, satt och snacka skit och shejka på asset lite. Men upptäckte ännu en gång att krogen inte är något för mig. Det räcker med att jag går ut på krogen 1-2 gånger om året, bara för att få dansa av sig lite och träffa folk. Det enda nöjet jag finner med krogen nu för tiden är just det att man träffar folk som man inte har träffat på flera år. I lördags träffade jag en barndoms kompis till brosan som jag också umgicks med mycket förr, det var säkert 8-10 år sen jag träffade honom sist.

Vakande upp på söndagen och mådde inge vidare. Som vanligt så stod det blommor och presenter på bordet, lika varje år när jag fyller :) Tycker det är mysigt. Släkten kom och fikade lite och så, en lugn födelsedag blev det.
Detta fick jag:
1500 kr
En ljusstake eller vad man ska kalla det med Marilyn Monroe på av Linda
En kaffe kopp som det står Anna på av mamma
En kökskniv av lite finare märke från pappsen
Blommor och trisslotter av bror & Linda
Tidnigen Power med repotage från power meet av lillebror
Presentkort på lindex och blommor av mamma
Och sist men absolut inte minst, en kebab tallrik av lillebror :D haha.

-

Klev upp kl 10 idag, trött som sören. Detta ska jag göra underdagen (minneslista åt mig själv)
Tvätta en maskin
Skriva klart CV och skriva ut det
Fylla i ''vägledaren'' som ska med till Miroi på fredag
Gå igenom alla mina förbannade papper och kolla vad som ska va kvar och inte
Kolla på platsbaken om de finns nå lämpligt jobb man kan söka
Skriva till en i Elgå och fråga om jobb där.

Har redan varit till Linda idag ocg fikat och grattat henne, så det kan stykas :)
Stort grattis till henne som fyller 21 idag :) <3

Nä, dags att sätta igång. Börjar med att starta tvättmaskinen och skriva klart CV'et.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: