Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

LATA JAAAG

Fan va jag blir trött på mig själv. Här sitter jag på mitt feta arsel och gnäller över att jag är tjock och otränad. Men vafan gör jag åt det då? INGET! Förr vart jag så irriterad på såna människor, och nu har jag blivit en sån själv.
Idag skulle jag gå ut och gå/springa. När jag tänkte göra det så sken solen, men sen när jag titta ut så regnade det. Så jag tänkte att jag skulle vänta ett tag tills de sluta, och de gjorde de efter ca 15 min. Men då tyckte jag att det var mörka moln runt om kring, så sket i att gå ut.

WTF!?!? Mörka moln hindrade mig aldrig förr. Inte en regn gjorde det! Jag var ute och gick MINST en timme om dagen, sprang också lite då och då. Dessutom tränade jag mage, rygg, ben, rumpa och armar varje morgon innan jag gick till skolan. Jag var i bra och hälsosam form då, vill ha det så igen. Jag mådde så bra av det!

Jag vet inte vad det är för fel, jag orkar liksom inte. Fysiskt orkar jag, men inte psykiskt. Jag orkar inte dra mig ut, jag orkar inte damma av hantlarna, jag orkar inte göra situps varje morgon..... JAG HATAR DET.
Jag kommer bara med ursäkter hela tiden för att slippa.. Snart rullar man väl fram.

Nått som jag har blivit bättre på är att sluta med allt götta. Visst trycker jag i mig skräp mat och godis, men inte alls lika mycket som förr. Det är väl bra iaf? Dessutom röker jag mycket mindre nu för tiden. Fest röker mest bara..
Det är väl bra det också? Ja, jag tror det.

Nu ska jag göra i ordning en stooor fruktbricka istället för godis, och kolla på film :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

men vafan Anna, har du slutat rökt? Varför de? De va väl ändå inge bra, titta på mig, jag både röker och dricker öl och är hälsan själv ;-) haha. Nerå men tvinga dig själv bara! det är som bäst när man är arg och förbannad, då går de utav bara fan! :P och så blir du så nöjd och stolt över dig själv sen när du kommer in och slänger dig ner på en stol svettig och hemsk. Underbart ju! :) btw, bruttan på bilden ser ju nästan lite ut som mig. Härmapa hon skulle va då!