Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Midnight train

Sitter här mest förbannad, äcklad och ledsen.

Av nån underlig anledning så har alltid andra världs kriget, Adolf Hitler och förintelsen varit av stort intresse för mig. Inte för att jag tycker att de var bra på någe vis alls, men jag blir så häpnad av det. Jag menar, aldrig någonsin lär det kunna komma fram en sån ledare dom Hitler var. Det han åstadkom var det mest djävulska denna värld har fått uppleva, men att EN man kunna få en hel nation till att följa honom är ju nästan magiskt.

Har suttit i flera timmar och kollat på filmer från koncentrationslägrerna. Som jag sa, jag är förbannad, äcklad och faktiskt lite ledsen nu haha. Det var ett klipp ifrån när två överlevare träffade varandra för första gången sen de satt i lägrerna, där de höll ihop i vått och torrt. Då kom det nästan en lite tår! Det är ofattbart vad dessa människor har varit med om. Det finns ingen annan än de själva som kan tänka sig hur det har varit.

http://www.youtube.com/watch?v=19RT02PEkco
Inte någon kan kolla på denna utan att bli berörd.

Detta får mig också att vela stampa söder hela världen då så många kallar SDare för nazister. De vet tydligen inte vad de pratar om. Jag blir så förbannad så jag vill bara grina! Så som det låter så är jag nazist bara för att jag röstade på dem. Hur fan kan man kläcka ur sig nå sådant? Det äcklar mig.

-

Nu lär jag kolla på några avsnitt av småstadsliv känner jag, så jag blir på lite bättre humör. Kommer nog att ha svårt att somna nu när jag sett allt de där hemska.

Visst låter det som om att jag har en rolig fredag kväll? Fredagar är överskattade!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

det är fascinerande ändå det hitler lyckades med, när vi var med klassen till berlin fick vi se koncentrationslägret Sachsenhausen - och det var mäktigt! Men så jävla mycket ilska man hade i sig när man lämnade platsen...

2 Marie A
skriven :

Bara för din länk på Fb så har jag nu legat dom senaste två nätterna å kikat på "Pianisten" å "Schindlers list" om du inte sett dom så ska du!! Jag älskar oxå allt det där, för man får en sån jävla inlevelse å hemsk kännsla som om att man var med om det i ett tidigare liv :'/