Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Politik och politik

KAN DE INTE BARA VARA ÖVER SNART!?!?

Jag kan helt ärligt säga att jag hoppas på att de rödgröna vinner. Varför? Jag har ingen bättre anledning än att 95% av de jag känner som inte röstade på SD, röstade rödgrönt så jag hoppas för deras skull. För mig själv spelar det inegn större roll om det blir alliansen. Men jag hoppas mest för mammas och pappas skull att det bli en rödgrön regering fyra år fram över.

Fan va politik kan få folk att bli osamms! Folk sjunker så lågt så det är fan inte sant.. So what, jag röstade på SD, jaaaaaaaaa..... Får ständigt frågan varför. DET SKA VÄL NI SKITA I!?!? För mig var de de enda som sa något vettigt. Eller iaf något som jag brydde mig de minsta i. Hade inte SD funnits så hade jag röstat blankt! Och bara för att man inte vill ha alliansen i regeringen så är man plötsligt en sosse? JAG ÄR INTE SOSSE! Jag tycker att ord står mot ord när det gäller alliansen och de rödgröna och skiter där med helt totalt i dom.

Så nu har jag fått de sagt =) God natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: