Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sega dagar

Händer ingenting om dagarna känns de som.. Igår var jag iväg och träffade Kia, Kalle och Joel en sväng bara, och sen till biltema med bror. Alla man känner antingen jobbar eller går i skolan, så det finns ingen man kan umgås med under dagarna.. Det är så tråkigt!! Åh, ge mig ett jobb.

Har börjat fundera på en sak, varför många byter ut namn till bokstäver i bloggarna? Typ som Anna blir bara A. Själv tycker jag att det bara är irriterande för man förstår inte vem dom skriver om. Läser inte ens bloggarna som gör så nå längre, just bara för att jag bara retar upp mig på att inte förstå vem dom pratar om :P

Idag då? Har ingen aning om vad jag ska göra. Tänkt väl ta mig en promenad snart och drömma mig bort lite, sen lär jag väl ta och städa rummet antar ja. Och laga mat.

På fredag har jag iaf mitt första möte med jobbcoachen, kl 11. Får se hur det går då och om det ger nånting. Förmdoligen så går jag därifrån lika förvirrad som jag är nu, om inte mer..

Nej dags att hitta på nått.
Tjing

Joel :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: