Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

TRÖTT

Nyss vaknat, sitter här med kaffe i handen och försöker få liv i mig själv. Mamma vela att jag skulle skura golven innan hon kommer hem, så lär väl göra det antar jag. Vart ingen städning av rummet igår heller, får se om jag hinner idag istället, men tror inte det.

Kl 17 ska jag till drömfabriken, min farbrors sambo fyller 60 och ska ha nån slags dansfest. Runt 40 st skulle komma, många av mina släktingar som jag inte har träffat på år och dar kommer dit, ska bli skit kul att träffa dom igen! Men lite nervöst av nån anledning, de flesta har inte träffat mig sen jag var liten skit :P

Blir kvar där till senare på kvällen, sen det blir väl bums i säng förstår jag väl efteråt.

Nu ska jag klä på mig och börja städa.

Betty Page, finns de nån snyggare än henne?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: