Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bröööl

Idag har de varit en sånn där dag när motivationen till allt är som bortblåst.. Har bara velat dra täcket över huvet och begrava mig hela dan. De vart inge cykling, istället vart de godis och cola. SATAN! Hatar när de blir så här :(

I morgon ska jag och mamma ner till stan och leta present till farfar, efter de ska jag följa med henne hem och hämta cyklen. För på fredag ska fläsket få en riktig omgång. Ska nämligen cykla till högbo, springa runt sjön och sen cykla hem igen. Och så ska jag fortsätta så länge jag bor hos pappa, vilket blir fram till sommaren. De var väl då själve fan om inte dom extra kilorna ska bort!

Pratade för övrigt nyss med Tina, alltid lika underbart. Det är snart ett år sen vi fick tillbaka kontakten igen, fan va fort tiden har gått! Och nu är de typ bara 2 månader kvar tills hos kommer hem <3

Som sagt, har en skit dag. Så nu ska jag deppa sönder lite till i sängen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: