Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem nu så vi kan åka och handla nångång. Sen ska jag hem och kolla på de engelska kungliga bröllopet :D Haha, tönt som man är. Men tycker de är lite kul, att titta på alla som har campat utanför kyrkan och så. Vilket folk de finns!
Ikväll ska jag bara mysa för mig själv. Har laddat hem en massa bra filmer som jag ska glo på! Blir ensam hemma ikväll, skönt! Ska ladda tills imorn ;)

I morgon lär jag göra mig klar i tid, ska hämta Linda kl 14 på hennes jobb, hem till henne och hämta lite saker, sen hem till mig, tända grillen, börja med sallad och potatisgratäng, äta sen och är de bara å supa. Runt 18-19 ska vi börja rulla mot Sala =) De blir jag, Louise som kör, Sara och Andy som åker bara. Men de blir nog kul =) Hoppas man får träffa roligt folk där!

Nu kom äntligen mamma hem, så nu blire handling!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

varför åker ni inte med resten av klubben till kjell å uffe i västerås å grillar där istället?