Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

Hade jätte trevligt i lördags när vi var ut och åt på Oden Grillen. Efter det var vi hem till farfar och åt tårta, men jag gick därifrån rätt tidigt för jag skulle träffa Louise och vi skulle gå till norrsätra där några los raggos medlemmar grillade, och några andra. Det var så fint väder så jag kunna inte låta bli att ta en öl! Och lite koskenkorva. Och sen hamnade jag, Louise och Sandra i baksätet på Andys buick, och där vart de fler öl. Jag som skulle va nykter i helgen! Dumma jag.. Hade en skit trevlig kväll iaf =) Jag och Louise invigde våra inte-komma-hem-förän-solen-går-upp fester också. Nu fortsätter vi så till hösten! =)

Igår låg jag i sängen mest hela dagen. Pappa och jag gick inte riktigt ihop igår, vi små bråka lite med de löste sog senare mot kvällen. Han är jätte förkyld också, och tror han har smittat mig =( Hade feber och ont i halsen igår kväll.. Och nu känner jag mig jätte häning. Segt!

Ska göra mig klar och sen gå till af för att lämna ett papper. Senare ska jag hem till mami, Joel ska komma dit =) Sååå jag har saknar honom!! Gobiten då.

Ska vara hemma hos mamma över påsk fram till sista april, skönt! Åker nog dit på fredag.

Nu ska jag äta lite frukost =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: