Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

I fredags blev de gävle en sväng och åka lite cadillac =) Dock funka inte bilet så bra så de vart bara en liten sväng. I lördags därimot vart de längre, kom hem kl 7 på söndag morgon =) Vi var till bollnäs en sväng, och sen helt plötsligt var vi i gävle igen haha. Hade skit kul!!

Mådde piss igår och är fan inte helt återställd idag heller. Dunkat sönder handen har jag gjort å, jävla plåt tak på att va hårt ;)

Har hittat en skit bra låt med Eddie, http://www.youtube.com/watch?v=ZX3GcoiJi3M&feature=player_embedded#at=76 =) Kennyboy, kan du fixa den till mig så jag har nått att nöta på i sommar? (A) =)

Nu sitter jag hos mamma. Ja, vi har blivit sams. Äntligen får man väl säga haha =) Men ska fortfarande bo kvar hos pappa, det blir bäst så. Kommer endast att va här nån helg eller så..

Väntar just nu på att lillebror ska komma hem från skolan. Han ska hjälpa mig att byta däck på bilen, tvätta och städa den.. Skönt att få nå gjort idag!

Nu ska jag hitta på nått så länge =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kyd.blogg.se
skriven :

Självklart fixar jag det. Skickar den på din mail. =)

2 kyd.blogg.se
skriven :

Sköna låtar du finner. Märkt att vi har samma musiksmak.