Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Morgon kaffe

Finns de nå bättre än de?

Har en träningsvärk som heter duga idag. Hela kroppen gör ont! Haha.
Var hemma hos mamma nästan hela dagen igår, skulle städa ur bilen men de blev inge, de var så fint väder så jag satt i solen och glassa istället. Tänkte gå dit idag också, men lillebror är tok förkyld så håller mig därifrån känns de som.

Så idag då.. Vad göra? Ska strax hoppa på motions cykeln, sen fixa lite mat, ta reda på tvätten, städa undan lite, ta en promenad, vänta på att Tina ringer, kolla runt om de finns nå jobb att söka osv osv..

Nästa helg är de Elmia.. VAr dit för två år sen, skulle ha velat vart dit igen. Men njae, inge vidare sugen ändå.. De kostar så jäkla mycket pengar och de tar en evighet att komma dit och hem, de var helt ärligt inte värt de sist. Dessutom är de bara bilarna från 30,40,50,60 talet som är något att se, och de är så få jämnfört med allt annat skit som är där. Motorcyklarna är ju inte helt fy skam heller.. Skit mycket folk är de jämt där också, som jag inte orkar med. Så nä, sparar pengarna ist ja =)

Skulle ha åkt en sväng emd eckerö den 27 maj, men då skulle tydligen mamma jobba.. Skit! Måste åka dit innan sommaren och de är den enda dagen som passar mig. Måste ju ha nån eller några över 20 med mig som kan handla ut åt mig hihi. Kanske kan tjata med mig pappsen ist =) Lojsan ska med iaf, de är bestämt! Skoj.

Idag fyller världens bästa farfar 80 år, grattiiiisss!! <3 På lördag ska de firas!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 max
skriven :

elmia är ruuuskigt överskattat & jag kan hänga me på båt ;P