Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Och så var det fredag igen

Sitter här med en kopp kaffe nu och njuter av de, så gött.

Ska strax träna lite tänkte jag, sen antigen hoppa på cykeln och cykla 8.5 km eller gå hem till mamma, vilket blir en mil fram och tillbaka, om inte mer.. Men de ser ut som om att de skulle kunna börja regna, så vet inte. Lär in på yr.no och kolla va de blir för väder innan jag bestämmer mig!

Låg och kollade på hockeyn igår, Skelleftå vann efter många om och men! Usch så späänande matchen var. Det enda som saknades var en massa kall öl och Tina =)

Har en sån där sakna-tina-väldigt-mycket-idag dag nu.. Jag vill att hon ska komma hem! Men nu är de fan i mig inte långt kvar till sommaren iaf, då kommer hon dit hon hör hemma. Jag längtar så till allt bus vi ska hitta på i sommar =) De kommer bli kanon! Hon, jag och Louise = kan aldrig sluta bra! Haha.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tror de blir lugnt iaf. Om nån hittar på nå kul så kan ni ju höra av er! =)

                                 
                                                                                    <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helena
skriven :

Haha, Sala är det enda man längtar efter...

Åker du ofta på cruisingar?