Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

I söndags blev det en sväng till Enviken på påsk rocken. Jag, Louise och Sara satt här hemma ute på altanen först och fula oss, mys vare. Sen kom Andy och Gurra och hämtade oss. Dock sög de getdase på rocken.. Så vi var inte där länge. Men kul att träffa några från klubben iaf! På vägen hem var stämingen lite bättre, de roligaste på hela kvällen var när vi stanna i Falun och åt mosbricka haha.

Annars de senaste dagarna har de inte hänt mycket. Igår färgade jag håret, tävtta och städa bilen bara. Och så åkte jag ut en sväng med den, var över en månad sist den fick röra på sig nu :P Den har inte riktigt funkat som den ska och de gör den fortfarande inte så..

På lördag är det sista april, vilket innebär Sala cruising. Jag och Louise ska åka dit med Andy, i hans buick. Dessvärre så har inte vi hittat nån chaufför så de ser inte ljust ut :( Men Louise skrev igår att hon kunna köra.. Men vafan, vill ju att kompanjonen ska va fuller med mig juu!! Jaja, får se hur de löser sig. Hur som helst så ska vi iaf sitta här hemma och grilla först, Linda skulle komma hit hon å :) Kul. Och nästa lördag är det Gävle cruising igen, hääärligt!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska iaf färga den blonda slingan jag har, sen blir de väl en promenad eftersom de är så fint väder :) Gaaah, jag hatar att vara arbetslös och värdelös. Har man inge jobb duger man inget till tydligen!! Jag hatar det. Jag hatar mig själv för att jag har satt mig i den här skiten och nu vet jag inte hur jag ska ta mig ur det. Jag hatar allt.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kyd.blogg.se
skriven :

Det handlar om attityd! Finns de som gått arbetslösa i flera år, när de får jobb så brukar de ofta få fler jobberbjudanden helt plötsligt. Det beror på att man inte är bitter utan istället sträcker på sig och det återspeglas i allt man gör.