Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Låg och drog mig i sängen till halv 10 i morse, hade absolut ingen lust att kliva upp. Men gjorde de iaf, slänge i mig en kopp kaffe sen cykla jag 8.5 km! Tänkte gå hem till mamma efter det, men då började de blåsa så jävligt så jag hoppa över det idag. Tar de imorn ist kanske.. Får se va de är för väder då.

Dammsög lägenheten och slänge i en maskin tvätt innan Louise kom hit och snacka lite skit =) Vi pratade mest om hennes student, vi är så taggade båda två! Allt är redan planerat, haha. De kommer bli en grym dag, kväll, natt och morgon =) Önskar att jag kunna ta om studenten!! De var den bästa dagen i hela mitt liv, har aldrig känt mig så stolt över mig själv nångång.

Har hittat en av mina favorit låtar nu. Status Quo - Runaround Sue, lyssnade jämt på de förr när man umgick med Edholm och dom, vi nötte på den rätt fint då. Nu har jag äntligen hittat den! Vilka minnen =)

Är på jakt efter en skinnväst.. Finns en skit snygg på handelsborden i gävle, men dock dyr, 799 kr.. De har inte fattiga jag råd med! Så ska spana efter nå billigare. Tips på vart man kan hitta de?

Jag och pappa ska väl åka och handla lite senare, sen blir de väl abra lugnt. Har ingen som helst lust att bege mig ut i de här vädret..

I helgen då? Jaa, får se hur de blir. De är ju motorrevyn i bollnäs, skulle va kul att dra på. Men har så dåligt med pengar :( Så de skiter sig nog, och så blir de nog bara lugnt. Tror jag ska tat lugnt fram till sista april nu, och spara lite pengar.

Nu ska jag slänga mig framför tv'n igen!

                             
              Min snygga mössa =) Inte lika snygg nu för tiden, den fick smaka på rätt bra under studenten :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KNUGEN L.W
skriven :

Den där låten är ju skit bra!! Vilken tur att du hitta på den ;)