Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ajajaj

Fyfan vilken träningsvärk jag har!! Jag dör snart tror jag.

Började dagen med en låång promenad iaf, skönt som tusan. Och nu sitter jag här med kaffe och lyssnar på musik, just nu Taio Cruz - No other one. Ni som känner mig vet att jag inte lyssnar på sån musik egentligen, men den har jag helt fastnat för. Den är skön =)

Ska strax åka till ica och hämta mina DePalma jeans =D Hoppas jag kan ha dom bara! Annars grinar jag haha. Sen ska jag hem och skotta fram ros busken som de förmodligen bara är sopor med nu efter all snö. Och så ska jag plocka ned ute belysningen.

I helgen blir det fullt ös med Louise och Gurra, kommer förmodligen bli helt kanon!
Längtar.


Denna tröja ska jag köpa i slutet av månaden =) Tiger Army <3
Det är för övrigt den tigerfladdermusen jag ska tatuera på armen nästa månad å =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: