Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Äntligen

Nu har jag kommit igång med träningen, nu ska jag hålla i det till sommaren igen. Men eftersom jag fortfarande är dålig i fot och ena benet så blir de inge promenader eller träna ben. Så de får bli armar, mage och rygg bara tills jag är bättre =) Körde armar nyss, är så slut så jag skakar haha. Imorn blire mage och rygg =) SKÖNT!

Nu ska jag börja äta nyttigare också och försöka få in nå rutiner i vardagen, pungt slut. Så jävla synd att jag inte kan promenera, annars hade man ju kunnat börja varje dag med riktig frukost och en promenad. Men, nä..

Jaja, nu ska jag fortsätta att lyssna på bandyn =) Go SAIK!
På lördag spelar de ute på jernvallen, som på de gamla goda tiderna =) Kan inte missas!

Rekomenderar John Linder Trio's nya singel ''Why don't you dance'' föresten!
Finns på spotify.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: