Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

DePalma

Finns de nå snyggare kläd märke än DePalma? NEJ! Har köpt ett par DePalma jeans idag, riktigt kap. Fick dom för 349, annars kosta dom 899 =) Nöjd!



Annars idag har jag bara hållt på med mitt rum, vart skit bra till slut. Har fått undan en massa grejer, så jävla skönt! Ut med de gamla och in med de nya. 

Känner mig mycket bättre i foten, kanske man skulle kunna ge sig på att börja träna imorn? Njae, måste nog hålla mig ett tag till så det inte kommer tillbaka. Men de kryper i hela kroppen, vill träna uta bara faaan! Och börja äta nyttigt och så. Förhoppningsvis är jag återställd till nästa vecka, då börjar allvaret!

I helgen vill jag va full, hör av er om nån vill sällskapa mig =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: