Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Denna dag hade ju kunnat börjat bättre! Vakna upp med hel täppt näsa, och kunna inte andas genom mun för där vare täppt med slem.. Lock för öronen har jag och börjar få feber igen. Vafan då, jag som mådde så bra igår!

Dessutom så kom jag till insikt med hur jävla mycket jag hatar mig själv bara för att jag ska vara så jävla snäll. Jag är aldrig den som startar ett bråk med mina vänner, eller ''vänner'' kanske man ska säga. Jag hatar intriger och bråk och undviker de så gott de går. Jag tar skiten istället och håller käften. Jag kan inte förstå varför, varför i hela helvete det ska vara så för. JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT BARA FÅ SKIT TILLBAKA HELA TIDEN. 

Usch va jag vill träffa nytt folk och knyta nya kontakter. Jag vill ha en förändring i mitt liv, helst nyss!

Nej, här kan inte jag sitta och beklaga mig. Nu ska jag städa mitt rum och kasta ut julen, hejdå.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: