Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Men sommar!

Sitter och lyssnar på Jerry Williams - When the summers is gone, skit dålig låt egentligen men den brukar vi jämt lyssna på i bilen när vi åker till Norge. Åååh så jag längtar till sommaren!

Och solen strålar utanför fönstret, känns som om att våren är på väg, men det är väl ca 2 månader kvar tills dess. Inte så långt ändå nu när man tänker efter!

Igår låg jag och kolla på 3 avsnitt av True Blood innan jag somnade, klart bästa serien. Ska kolla klart på alla avsnitt av de igen, sen börja kolla på Sons Of Anarchy tänkte jag. Har så svårt att somna på nätterna, så att kolla på nån serie är de bästa sömnmedlet tycker jag.

På fredag blir det nog lugnt ser det ut som, god mat med familjen och mys bara. 
På lördag blir det peckers med Louise! Ska bli kul. Så nu tycker jag att alla som läser detta ska komma dit.

Nu ska jag kolla runt lite efter jobb, sen träna lite och passa på att njuta av solen lite.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: