Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Solsken

Ojoj så fint väder det är idag! Så jag ska faktiskt försöka mig på att gå en sväng, får se hur långt jag kommer innan jag haltar hem av smärta. Men jag kan inte sitta inne, det gör mig galen.

Har en sån satans träningsvärk i armarna idag! Haha. Ändå klarade jag av att göra fler övningar nu än förr, all skottning måste ha gett lite resultat alltså =) Känns skönt.

Har bestämt mig för att träna armar, ben, mage och rygg varje måndag, onsdag och fredag nu. Sen på söndag också om jag inte är bakfull ^^ Och så gå eller springa 4 ggr i veckan, så fort jag har blivit bra i foten. Och sen ska jag äta minst två frukter om dagen, byta ut pasta, ris och bröd till fullkorn, inte äta ost nå mer, inte godis under veckorna, inte ute mat under veckorna och så lär jag sluta med allt små ätande. Det är mitt sätt att banta, och det funkar fint för mig, jag mår bra av det! Små förändringar kan göra mycket.

Nu ska jag klä på mig och gå ut =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: