Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Namn: Anna Lund

Piercingar: 2 i varje öra. Har haft i nipplesen och naveln

Tatueringar: 5 st

Längd: ingen aning!

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: mörkbrun

Fräknar: året om, men mest på sommaren

Motto: ta det som de kommer

Kär? nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? både jag och nej, trivs bra i stensätra men skulle vela bo själv

Tycker du att du är attraktiv? jo då!

Dricker du? jaa

Röker du? ja, fast fest röker mest nu för tiden

Vilket schampo använder du? de för färgat hår

Vilken parfym använder du? en som jag fick av tina i julklapp =)

Vad är du rädd för? ormar, mörker och konstigt folk

Gillar du att tvätta? de är helt okej

Gillar du berg- och dalbanor? ja då!

Senaste...

Filmen du hyrde? minns jag inte!

Filmen du köpte? minns inte de heller

Låten du hörde: bra fråga

Låten du laddade ner? haha, de minns jag inte heller

Personen du ringde? mammsen

Personen som ringde dig? mammsen

TV-program du såg? BB faktiskt! första avsnittet jag såg.

Person du tänkte på? lojsan

Favorit...

Låt: just nu, Hot Rod Frankie - Summerwine

Sak att göra: sitta i nått baksäte och dricka öl, pyssla utomhus och umgås med vänner & familj

Sport: bandy, skidor, hockey och de flesta motorsporter

Dryck: kallt vatten

Kläder: mys kläder

Film: vet inte

Bil: min bilet!

Serie: sons of anarchy, true blood och vampire diaries

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? lite, när tina flytta!

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? endast med mina bröder haha

Blivit arresterad? ja haha

Träffat någon från internet IRL? japp!

Antal...

Gånger du varit kär? 1 måste jag nog säga. har bara varit riktigt kär en gång iaf!

Gånger ditt hjärta brustit? 3 haha

Hjärtan brustet på grund av dig? 1 skulle jag tro

Tjejer du kysst? många de haha

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? de finns några, men vi har inte så bra kontakt!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? en gång vad jag kan minnas, när jag fyllde 18 var de en hel sida om mig!

Senaste...

Boken du läste? white libe fever - lemmy

Personen du fick e-mail av? nå reklam

Personen du fick brev av? brev och brev.. ja de måste va tina då, när jag fyllde 19!

Personen du fick sms av? mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? när farfar fyllde 80 i början av april

Saken du köpte? en pizza


Vad har du gjort idag? packat, städat och planterat potatis haha
Var det kul? helt okej!

Brukar du svära mycket? japp

När stiger du upp på morgonen? mellan 8-11.. men imorn börjar jag jobba, så då blir de andra puckar!

Vad har du på dig? mjukis byxor, vitt linne

Vad ska du göra ikväll? ta det lugnt bara

Vad är du allergisk mot?. tål inte stålningen från vårsolen, och så blir jag röd i ansiktet av skaldjur haha

Var har du ont? min axel som vanligt

Använder du hårspray? varje dag!

Kan du stå på händer? nej haha

Håkan Hellström eller The Ark? ingen men om jag måste välja, The Ark

Salt eller socker? båda!

Gillar du ketchup? jag älskar kautchuppen!

Var du glad igår? nja, rätt dåligt med de

Vad dansar du till? rock!

Stockholm är... ? våran huvudstad?

Göteborg är... ? en stad jag förmodligen inte skulle klara av att va i, hatar dialekten!

Kan du sjunga? haha nej

Spaghetti eller makaroner? båda

Land du vill besöka? norge och irland!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: