Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sveriges nationaldag

.. firas med bongo trummor i stadsparken. Förjävligt tycker jag! 

Klev upp halv 9 i morse, svin trött.. Sista vardagen på länge som jag får sova ut nu! För imorn börjar allvaret. Usch va nervös jag är! Ni kan ju tänka er själva, gå nån stans ni inte ens vet vart de är, vet inte vilken dörr ni ska in i, vet inte va de är för folk ni ska jobba med.. Nya människor, nya rutiner och saker man ska lära sig. Håller tummarna för att allt ska gå bra, och att dom är trevliga där. 

Har packat ihop sakerna, ska till pappa ikväll. Närmare till jobbet därifrån.. Så jag får sova lite längre. Ska gå dit ikväll. Var egentligen tänkt att jag och Louise skulle tvätta husvagnen ikväll också, men jag hinner fan inte =/ Men hon skulle fixa de själv så de var ju bra.

För övrigt så är det bara en ynka månad kvar tills vi drar till power meet! I denna tid om en månad har jag snart slutat och det är snart dags att bege sig iväg. Kan knappt fatta det! Guuu' va underbart!!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: