Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Fick nyss reda på att två st på sandvik hade dött i en arbetsplatsolycka =/ Hemskt! Vet inte än vilka det var, men alla känner ju alla mer eller mindre på sandvik så det är något som berör de flesta. Tankarna går till de närmsta!

Dagen gick fort på jobbet. Dock känns de bara som om att man sover, jobbar och äter om dagarna nu. Jag är helt slut när jag kommer hem! Har ingen lust att göra något heller.. Det är bara att vila, fixa matlåda, duscha och sova igen som gäller. Det känns lite så där.. Men trivs bra på jobbet iaf! Fick dit 3 nya tjejer idag, som ska va där i tre veckor och jobba. Trevligt! Annars idag har jag inte gjort mycket. Det är så torrt ute nu så gräset växer inte! Lite segt faktiskt.. Får mest bara sitta och vänta ut tiden :P

Om 1½ vecka kommer Tina hem! <3 Som jag har längtat.. Ett halv år sen sist vi sågs nu =/ Vi kommer att ses i vintjärn när midsommarrocken är. Ska ju dock jobba där då, men de får ha överseende med att jag vill umgås med Tina då med! Ska bli så kul att träffa henne igen. Får passa på att umgås med henne så mycket som möjligt under helgerna, eftersom jag är så slut under veckorna efter jobbet.. Får se om man lyckas övertala henne att stanna hemma sen ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen tänkte jag, och ladda för en ny arbetsdag.
God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: