Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trött

Är heltslut idag, har mest bara sovit hela dagen..

Igår vart de jäderfors holme! Hade skit kul =) Jag, Louise och Krille var hem till Dannberg innan, satt på gräsmattan med folk och drack =) Fint väder som fan! Och full som satan blev jag också haha. Kom hem runt 3-4 i morse tror ja,somnade inne på toaletten, hahaha. Somna med huvet mot handfatet, helt slut!

I fredags var det ju Louises student, hade kul då med =) En mycket bra helg helt enkelt!

Nu står en veckas jobb framför en.. Hoppas att de inte blir samma värme denna vecka som förra!

Jag orkar inte skriva mer än de. Vet att jag ha blivit skit dålig på att skriva nå här nu, men orkar bara inte.. Ska försöka bättra mig!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik ett tag,sen sova!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: