Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tröttis

Dagen på jobbet gick fort, dock inte de sista timmarna. Inge kul att va ute i spö regn! Men sluta 3 idag iaf, har friskvårdstid 1 timme i veckan, får ta ut den när jag vill. Skönt som fan att kunna gå hem en timme tidigare på fredagar =)

Ska strax börja med maten, pepparbiff med potatisgratäng och sallad =) Gott! Sen blir det bara fläsk och film. Ska hem till mamma rätt tidigt imorn och dona lite där hemma, innan de är dags att bege sig till vintjärn.

Nykter helg alltså! Rätt skönt. Kommer bli min sista nyktra helg på länge nu haha :P Ser fram emot midsommar helgen, den kommer bli galen =) Vi ses väl i vintjärn då hoppas ja?

För övrigt så kom jag nyss på att jag inte borde lägga ner energi på folk jag helst vill slippa.. Men jag kan bara inte låta bli att gå och irritera mig på dessa människor! Lögner, svek och åter lögner. I grund och botten så är jag mycket besviken och ledsen över att det alltid har varit så, och alltid kommer att va så. Jag bara förlåter och förlåter, jag styker ett sträck över det och lossas som om att inget har hänt. Så har det alltid varit, allt för många gånger! Men inte denna gång, nej.. Nu har jag fått nog. Jag blir så arg, ledsen, besviken, irriterad och allt man kan bli på en gång. Det är svårt att släppa det, men jag måste göra det nu. Och styka ett stäck över detta, och aldrig låta det komma in i mitt liv igen.

Ha en trevlig helg alla!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: