Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ååååh

Fan va jag hatar denna tid på månaden. Satan va irriterad jag är idag! Och jag kan bara inte kontrollera det!! Det börja med att jag irriterade mig på att de regna i morse när jag va ut och jogga. Sen att mamma är så jävla seg, skulle ju med henne och Kalle och hämta virke, men nu kunna jag inte följa med för att hon sega sig så jävligt.. Ska ju iväg och fylla i tatueringen halv 6.. Sen gick parasoll helvetet sönder också. Och så är det en katt jävel här hela tiden som håller på å drygar, så den och Nisse börjar bråka hela tiden. De ligger katthår över hela gräsmattan nu.. Och inte fattar hon att hon inte få vara här heller! Har fan jagat bort henne minst 10 ggr nu. Nästa gång ska jag fan kasta vatten på na, så hon fattar nått. Inte så mycket dock, de är ju bata taskigt.

Ååååh, haha. Jag blir så less på mig själv för att jag beter mig som en irriterad mens fjortis nu haha! Men jag kan fan inte låta bli. Dessutom är jag hungrig konstant. Och så känner jag mig fet, de gör inte saken bättre haha.

Nu ska jag koka ihop nått gott så jag kanske lugnar ned mig, sen vila innan de är dags att bege sig till tatueraren.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: