Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Åska

Det åskar! Åååh så mysigt. Men också läskigt, tur att mammsen är hemma :D

Hon kom inrusandes på mitt rum typ jätte tidigt i morse och gorma att jag har fått jobb erbjudande. 3 månader på sandviken hus =) Bror jobbar ju där, så han skulle lämna mitt nummer till chefen, får se om dom hör av sig nå då!

Igår så var jag och mamma till bernö och köpte lite blommor och så, och åt en glass =) De gör vi jämt när vi åker dit, har blivit nån typ av tradition haha. Sen var det bara att byta om, skulle möta upp bror på sjukhuset och hjälpa han att fylla igen hål som vart på gräsmattorna efter plogningen i vintras. Varmt och jobbigt! Men skönt, och fick en slant för det också =) Sen fick jag köra traktorn en sväng också, shit va jag saknar att köra maskiner!! Jag tror de är de jag ska jobba med, för det är det jag älskar. De är så kul =)

Idag blir de en slapp dag inomhus. Ska fixa lite ny musik på mp3n, kanske fixa ett usb till bilen (den andra med över 900 låtar på pajja ju!) och så ska jag städa rummet (om jag orkar hihi), skriva ut ett papper som ska lämnas in på af och så skulle jag ha kollat runt lite om jobb. Tror de kan va tveksamt att jag får de på SH, för dom är lite som dom är där.. Tror de är många som går före mig, de som har jobbat där tidigare också så. Men får se helt enkelt!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på regnet, såå mysigt =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: