Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kaffe och snö

Det snöar ute, hur mycket suger inte de då!? Usch.. NU FÅR DE BLI SOMMAR!!

Jag och mamma åkte förbi huset som vi ska kolla på igår, såg bra ut. Men shit va bilderna på fastighetsbyråns hemsida ljuger! Där ser de ut som om att gården är skit stor och att vägen till huset är skit lång, men de är den inte! Men de var bara bra egentligen.. Längtar tills på söndag när vi ska åka dit på visningen.

På lördag är de som sagt gävle cruising! Jag, Louise och Fredrik ska grilla hemma hos Fredrik innan vi ska till kng på möte med klubben! Dom skulle grilla efter mötet men gillar inte att äta så sent, jag blir så trött och otaggad då! Så bättre för min del att äta innan så man orkar med kvällen =) Nägra kompisar från skellefteå kommer hit då också, kuuul! Har inte träffat dom sen i somras, den ena på ccw och den andra på power meet. Vilka idioter dom är, åker så långt för en cruising =D Haha. Men de är kul!

Inte långt kvar tills Tina kommer hem nu <3 Underbart. Hon kommer hem på midsommarafton, den ska hon spendera med familjen och jag är ju i vintjärn då så vi kommer inte att ses förän på midsommardagen där. Men de gör inge! Guuud så glad jag kommer att bli när hon kommer dit =D

Just nu sitter jag och dricker kaffe, och ska träna lite strax sen ska jag gå ut till mamma efter lunch tänkte jag. Kom på nyss att i fredags åt jag inge mat, levde på en påse popcorn, i lördags åt jag två små köttbitar, lite potatisgratäng och lite bröd. I söndags åt jag en tugga av maten sen vela jag inte ha nå mer, och igår åt jag inte heller nå mat, bara en macka till lunch och två mackor på kvällen. Jag vet int vad som händer med mig, har ingen mat lust alls nå längre! Känner mig liksom inge sugen på mat, känner mig inge hungrig. Får se om de blir likadant idag också, men ska iaf försöka klämma i mig lite soppa iaf.

Nu ska jag kolla på nyheterna sen träna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: