Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

TATTOO BÅTEN!!

Haha, ja dra på trissor. Fick ett sms idag av en som jag gick på transport med förr, han fråga om jag vela med på tattoo båten! Tveka lite först, har ju inte så mycket pengar.. Men sen sa han att jag kunna betala biljetten sen när jag har pengar, så då var de inge mer att tänka på =D

Så i morgon drar vi! Jag och han, och sen har jag ingen susning om vilka resten är haha. Ska dela hytt med folk som jag inte ens vet vilka de är =) Gott.. Haha! Vad har jag gett mig in på? Detta kan bara sluta med katastrof!

Det kommer att va ca 70 tatuerare från hela världen där, grymt! Och en massa bra band, bland annat MAD SIN! <3 Heeelt underbart!! De ha varit ett av mina favorit band i flera år nu, äntligen ska jag få se dom =)

Har yrat runt och letat kläder hela dagen. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig i morgon.. Kommer väl sluta med att jag åker naken! De skulle va en syn va? Haha.

Just nu håller jag på å fixar lite mat, efter de blir de tv och slappa, har så ont i huvet..

                                                 
                                                  Skepp och hoj! Kanske man ska ta med sig en flytväst?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: