Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Denna dag började ju rätt bra =) Kolla nyss mailen, hade fått ett mail från chefen. Fick bekräftat att de dagar jag vela va ledig var helt ok. Sist jag pratade med honom sa jag bara att de var 8 dagar, så var lite orolig över att han trodde att de skulle va 8 dagar på raken.. Men de är ju 2 dagar i juli och 6 dagar i augusti som jag vela va ledig, och de fick jag =D Vart även klart att jag kommer att tjäna ca 14 i månaden, inte så mycket kan väl säkert många tycka men nu lever jag på 3 tusen i månaden så jag är glaaad för de =D

Men ska dock spara så mycket pengar jag bara kan. För när jag slutar i augusti så ska jag leva på dom penagrna tills jag hittar ett nytt jobb. Usch va jobbigt med detta jobb letande.. Men förhoppningsvis så har jag funnit ny kraft och vilja till att söka jobb igen efter sommaren. Är iaf så glad över att sommaren löste sig på mer eller mindre de bästa sättet de kunna =)

Dock hoppas jag över Norge. Kom på att de är nog rätt värdelöst att åka dit över en helg bara :P Kanske drar dit efter att jag har slutat jobbat ist =)

Just nu sitter jag ochd dricker kaffe, ska snart dra hem till mamma och hämta cykeln =)

Annars idag blir de bara lugnt.. Ska bara njuta av ''ledigheten'' innan jag börjar jobba =P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: