Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

To do list idag

* Dricka kaffe nu och klä på mig
* Äta frukost om jag kan, min förbannade visdomstand tar livet av mig snart :(
* Dammsuga och torka alla glov
* Bädda sängen och plocka undan på rummet
* Ta reda på disken
* Ta reda på tvätten
* Fylla i konto uppgiter åt chefen
* Betala power meet campingen
* Åka till Lojs och ta en luring
* Åka och handla
* Och sist, åka och köpa aga brugare! Haha

Har som sagt mycket ont i min visdomstand idag. Eller snarare sagt i kinden. Tanden skaver mot kinden så har fått ett sår där som gör så piss ont :( Kan inte äta.. Hoppas de går över tills imorn! 

Idag skulle jag gå upp tidigt och bege mig ut och jogga som igår, men när jag vakna 06:45 och såg att de regna så drog jag täcket över huvudet igen. Så inge jogga eller promenad idag..

Ikväll blir det bara slapp och ladda tills imorn. Sandviken cruising!! Hoppas vi ses där alla =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: