Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ajajaj..

Har en sån jävla träningsvärk än!! Tror jag dör snart. Haha

Ska snart åka iväg till pappsen, käka lite pizza sen iväg och möta upp Louise vid bion =) Helt ok fredags kväll. Ser ut att bli lugnt imorn också, i think. Just nu har jag ingen lust alls att dricka. Eller? ;)

Nästa helg blire kalas iaf. Då bär de av till aidsbyn och umgås med idioterna där! Främst Max. Och på lördagen spelar Hardcore Superstar i bollnäs. Kanon! Får se om jag åker på fredag redan och snor nån soffa över natten, eller om jag väntar med att åka tills på lördag. Det märks =) Ska bli jäkligt kul iaf.

Har börjat läsa en bok nu faktiskt =) Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna. Har inte hunnit så långt, men hittills är den skit bra iaf!

Idag började mitt nya abonnemang funka, så nu kan jag använda min iPhone! Fattar dock inte ett skit av den..

Öh ja.. De var de jag hade att säga idag :P
Adios!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: