Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag igen

Fast de känns som om att de är måndag.. Jag hatar verkligen att vara arbetslös! De känns inte som om att jag har gjort rätt för mig för att ha fredag nu haha. De fanns ju ingen härligare kännsla än att komma hem på fredag eftermiddag efter en slitsam vecka..

Vattengympan igår var super! De var så där lagomt jobbigt. Köpte faktiskt enn kombi kort när vi gick därifrån. Så nu kan jag va med på gruppträningar, börja simma igen och gymma =) Skönt! Kul att man har Louise med sig också, roligare om man är två kan jag tycka. 

Idag skulle jag tvätta och städa bilen, men lika tråkigt väder idag också :( Så får se hur de blir med den saken. Skiter förmodligen i det.. Måste iaf börja packa de som ska med imorn på kryssningen. Har inte ens bestämt mig för va jag ska ha för kläder på mig, de som ja brukar ha klart en vecka innan haha. 

Ågestattackerna jag hade förra veckan verkar ha gett med sig iaf. Denna vecka har de gått bra! Har bara lite svårt att vänja mig med att jag inte har nå jobb längre och ingen inkomst. Får lite smått panik av de. Men annars känns de mesta helt ok, som de brukar. All ångest från båten tror jag har försvunnit haha. Har börjat vant mig med allt som hände där nu! ;) Även fast jag fan tror att jag glömmer bort mer och mer. Eller så förtränger jag bort de :P 

Äääh, slut babblat nu!
Nu ska jag dra igång lite musik och börja packa =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: