Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

My good reputation

Igår eftermiddag började de krypa i kroppen på mig. Tankarna drev mig till vansinne och jag bestämde mig för att jag måste ut och hitta på nå! Så hörde av mig till Max, och ett par timmar senare kommer han, Linda och Limpan å hämtar mig och vi drar hem till Linda och pimplar en massa öl! Mycket trevligt. Vi kolla på gamla bilder, kolla på youtube klipp och prata om kryssningen. Vart ett par goda skratt =) Runt 00 drog vi till Bilagan, haha. Vart kvar där tills de stängde, sen fick jag skjuts hem av lillebrors kompis.

Vaknade 09.30 idag, drog på mig kläder och drog ut å sprang på en gång. Så jävla skönt! Bättre start på dagen går inte att få tror ja. Skulle dock va skönt om de kunna va lite sol. Nu har de varit så här tråkigt väder i flera veckor :S Förra lördagen när vi drog på kryssningen så var de dock fint väder, så klart. När man skulle åka härifrån! Haha.

Tänk att de är en hel vecka sen nu de. Jisses. Åååååh jag vill uppleva allt igen!! :( Faan. Även fast jag har mer eller mindre extrem ångest över saker som hände, och jag minns knappt hälften av vad som hände, så var de roligaste och sjuktaste jag har varit med om. Love it!

Längtar till den 26! Då bär de av till Bollnäs och glo på Hardcore Superstar med ett gäng idioter. Synd att de ska krocka med klubbens jul middag =/ Men att jag skulle på deras spelning i Bollnäs har jag sagt länge, vill absolut inte missa det. Dock så jävla tråkigt att allt roligt jämt ska krocka med varann!

Ikväll då.. Ja,d e blir nog lungt. Max vill att jag ska hänga med på nån fest i Gävle, Andy vill att jag ska komma till TCG stugan och supa och så har ju Fredrik fyllt år så de var några som skulle dricka öl i Järbo.. Men nä, jag känner inte fört. Men samtidigt vill jag inte bara ligga hemma heller. Får se om jag och Louise kanske kan hitta på nå =) Skulle va kul å gå på bio, men de gick inga bra filmer nu.. Ja, de får visa sig helt enkelt. Ska iaf fixa nå go mat och käka med mammsen och sen när de blir lite mörkt ute ska jag till kyrkogården och tänka ljus. De är så mysigt! 

För övrigt så tror jag faktiskt att jag har drabbats av riktiga ångestattacker i veckan. Helt plötsligt har jag fått svårt att andas, får hjärtklappningar och mår illa och tror fan att jag ska gå under. Haha. Satt och läste om de tidigare idag och syptomen stämmer in. Jisses, nog för att jag har haft ångest över saker förr men den här gången gick de ett steg längre! Lite för långt.. Egentligen har jag inte nått att ha ångest över men jag kan inte rå för de. Får inte stopp på de. Får panik till slut.. Inge roligt alls faktiskt. De är bland annat därför jag måste sysselsätta mig med nått så jag inte tänker på de. Och så vill jag ha sällskap hela tiden. Hatar att va ensam! Haha, vad är de som händer med mig!? Jag blir tokig!

Äh, nu får de vara nog skrivet för idag =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

det är ju BRC (bollnäs klubben) som har julbord med rock den 26:e på hambologen.. inte vi.. vi är bara inbjudna dit..