Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag.. Redan?

Vafan, vart har dagarna tagit vägen? Sen i fredags har tiden bara sprunigt iväg. Fuck, vill spola tillbaka tiden!!

Kollade på två SOA avsnitt igår kväll, sen somnade jag. Vaknade 06.30 och var ultrapigg i morse.. 07.30 var jag ute och gick/sprang. As skönt! Var fan nästan helt själv ute haha. Vart lite frukost efter de, sen gick jag och la mig igen tills de var dags att dra sig till stan.

Var till arbetsförmedligen och skrev in mig igen. Snark.. Men man måste ju. Sen till apoteket en sväng, sen hem igen. Åt lite, somnade, vaknade nyss. Och upptäckte att jag hade en fästing på magen!? Hm.. Måste ha varit katten som drog in den..

Nu ska jah ta reda på all packning från helgen och lite annat som ligger slängt överallt. Sen ska jag bege mig mot järbo, Fredrik fyller år idag så ska dit och käka lite tårta! 


I morgon blir de relaxen med Louise =) Skönt som fan ska de bli. Blir väl förmodligen en massa surr om vad som hände på kryssningen då. Förhoppningsvis kanske hon kan fylla upp de luckor jag har haha. Har haft aldrig haft såna här minnesluckor nångång. Det är sjukt irriterande.. Försöker få lördag och söndag natt att gå ihop med de går fan inte haha. 

Nä, städa vare ja..


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: