Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Kan börja med att gratta Sara och Jim som fick en liten pojk igår =) All lycka till dom!
Kom nyss in efter att ha tagit en promenad. Så skönt nu när de äntligen är lite sol ute! Ska strax hoppa in i duschen, sen fixa lite mat. Och efter det är de dags för ett möte på arbetsförmedligen, suck. Finns de nå tråkigare?

Igår höll jag på ute i trädgården på förmiddagen sen pysslade jag lite inne. Sen åkte jag ner på stan och hämta mina skor som har blivit omklackade! Stannade till hos pappa också och hälsa på han lite, sen vart de lite handling innan jag åkte hem igen. Kollade på bandyn, SAIK piska Hammarby med 7-2! Orkade dock inte kolla på hela matchen, tyckte den var så seg. Somnade tidigt, runt 21 nångång.

Var till valbo här om dagen och fick med mig ett par kängor hem! Skit snygga! Vart även en julklapp var åt pappa och lillebror. Så nu är de bara mamma, brosan&Fia, Joel (min gudson) och farfar kvar. Och Nisse förståss! Tänker inte slänga ut en massa pengar på julklappar i år, känns som om att man har blivit för gammal för de. Och så tänker resten av familjen också. Nått litet räcker gott och väl! Jag är glad om jag bara får äta lite god mat och umgås med min familj och släkt! Det är fan inte långt kvar till julaftonen nu eller. Fan va tiden går!

På lördag bär de av på årets fjärde och sista kryssning. Rock At Sea! Är inte ett någe taggad om jag ska va helt ärlig. De enda jag ser fram emot är att träffa några vänner som jag fan inte har träffat sen rocken i september. Men får väl hoppas på att de blir kul iaf! Sen blir de fan inga fler kryssningar på ett tag. Inte fören i mars iaf. Då är de Close-Up kryssning igen! The Kristet Utseende ska spela, sjukt sugen på att åka! Men får se hur de blir med de. 

Just ja, köpte aldrig nån iPhone när jag var i valbo. Beställde en när jag kom hem ist =) Eftersom erbjudanet tele2 hade endast gällde på nätet. Så ska väl få hem telefon här i veckan =) 

Så, de var allt för idag. Nu ska jag hoppa in i dsuchen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tele2
skriven :

Hej Lundanna,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]