Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Relax dags!

Torsdag idag. En vecka sen jag gjorde min sista dag på jobbet.. Wtf!? Fan, tiden går så fort så jag bli fan irriterad!

Igår åkte jag till järbo en sväng och fikade lite, Fredrik fyllde år! Trevligt. Jag och Louise stannade till hemma hos brosan och Fia innan vi drog hem sen, lära ju kolla hur de går med renoveringen av huset! Allt är upp och ner fortfarande, men fan så bra de bli när de är klart =) Fick reda på att de har bastu också, har bestämt att jag och Louise ska våldgästa den nångång ;)

På vägen hem så började vi prata om kryssningen.. De visa sig att de inte bara är jag som har grova minnesluckor haha! Shit va vi skratta. Faan va vi har skämt ut oss! Vi är så jävla sämst haha

Ångesten har börjat släppa nu men lite sitter kvar. Det är så jävla obehagligt! Får nå typ av atacker ibland? Inge kul alls. Brukar kunna bli så här ibland, speciellt på sommaren när man kommer hem från rättvik och västerås. Men klarade mig bra ifrån de i år, men nu sket de sig totalt haha. Har aldrig varit med om nå liknande. Jag blir irriterad över att jag inte minns saker som jag vill minnas, jag vill bara kunna spola tillbaka tiden och uppleva allt igen och blir frustrerad över att de inte går, och de värsta av allt - att komma hem och känna sig helt ensam. Fyfan va jag hatar de! Efter att ha varit bland en massa folk en längre tid, haft skit kul osv osv.. Och sen kommer man hem. Tomt, tyst.. De är de värsta jag vet!! Så vart de i måndags när jag kom hem. Fy sjutton! De var inge vidare.. Och de är de fortfarande inte.

Känns som om att de var skit länge sen vi var på kryssningen, även fast de bara var nån dags sen. Jätte konstigt. Skulle så gärna vela uppleva allt igen. Denna gång med lite mindre alkohol i kroppen haha.
Längtar redan till nästa år, måste fan åka då med!!

-

Vaknade tidigt i morse igen. Så var ut och sprang/jogga/gick en timme, skönt. Har nyss ätit lite frukost och ligger i sängen nu med Nisse! Ska ta reda på tvätten och plocka undan lite, sen fixa nå käk. 14.30 ska jag möta Louise vid badhuset och så ska vi gå på relaxen! Ska bli skönt. Sen ska vi ner på stan och kolla lite, de är ju nå halloween firande där ikväll. Sen ska jag handla lite innan jag åker hem och slänger mig i sängen och glor på SOA =)

I morgon är de fredag och då blir de förmodligen lite käk hos pappa på kvällen! Senb vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, men de blir väl förmodligen lugnt. På lördag kanske de blir lite festligheter, hoppas på de iaf! Hör av er om de händer nå kul.

De var allt för idag!
Adios

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: