Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tiden går för fort..

Idag är de en vecka sen jag, Louise och Max var till falun och kolla på Skitarg. Fan va jag önskar att man kunna vidra tillbaka tiden tilld en dan! Då hade man haft kryssningen att se fram emot.. Och då hade jag minskat på alkohol intaget så man iaf hade kommit ihåg hälften av allt som hände haha. Eller så hade jag dubblat de så man har glömt allt så jag slapp gå och tänka på de hela dagarna! 

Klev upp vid 08.30 idag. Mamma var som en hackspätt på mig då så bestämde mig för att dra till valbo och kika lite, så jag kom från huset ett tag. Fick med mig två tishor, en jacka, ett par jeans och en väska med mig hem. Jackan kosta bara 150 kr, de var rea på den. Billigtbilligt! Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Dammsög nyss hela huset, men de gick fort. Orka inte engagera mig så mycket i det haha.

Sitter här nu och lyssnar på Degradead, sounds great! Har lagt ner all annan musik som inte låter liknade de.. Vet inte varför, tycker bara inte att de låter nå bra längre helt enkelt. Känns så där att man ska åka på Rock At Sea nästa helg.. Inte direkt sugen. Kanske ska föröska sälja biljetten? Om nån är sugen så hör av er så får vi se hur jag gör. Har som sagt ingen lust att åka längre iaf, så som de känns just nu.

Rastlösheten kryper i kroppen på mig! Vill göra nått hela tiden, annars driver mina tankar mig till vansinne. Vill åka ifrån Sandviken, supa och umgås med nytt folk! Men vart och med vem är ju frågan? Suck. Just nu är jag så otroligt less på de här stället!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: