Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vattengympa!

Idag var de tänkt att jag skulle städa och tvätta bilen, de behövs verkligen! Lika bra att passa på innan de bli för kallt ute. Men shit vilket trök väder de blev idag alltså, så sket i de. Skulle bli bättre väder imorn, så tar de då istället.

Så tog tag i städningen idag istället. Dammsög, torka golven, tvätta, diska, laga mat... Sköt att ha de gjort för veckan! Efter de har jag inte gjort allt för mycket, mest legat på soffan. Väntar på att klockan ska bli 16.15 så jag kan börja åka mot badhuset och möta upp Louise där! Vi ska på vattengympa denna gång =) Ska bli kul att prova på de. Om de är nått jag gillar så ska jag köpa ett 4 månders kort där så man kan börja träna! Är så sjukt rastlös nu när jag inte har nå jobb så vore kul att ha nått att göra ett tag om dagarna iaf.. 

Var till arbetsförmedligen igår, de var ungefär lika givande som de alltid är. Snark.. Så nu är de bara att börja söka jobb igen. Under tiden så tycker jag att snön kan falla nångång så man kommer igång med svart jobbet, så lite pengar rullar in iaf. Eller så kan de gärna få bli maj typ nu så man kunna börja på sandvikenhus igen.

-

I morgon ska jag som sagt ta tag i bilen, sen ska jag hem till pappa och spendera lite tid med han eftersom jag inte är hemma på farsdag. Eller ja, hemma är jag väl mot kvällen igen. Men då är jag antingen full eller bakfull så.. Tar de imorn istället =) Sen måste jag slänga ner de som ska med på kryssningen i väskan. 10.30 går bussen från hofors. De enda problemet är, att jag inte vet hur jag ska ta mig dit, haha. Har ingen vidare lust att ta min egna bil eftersom jag inte nå gärna vill köra hem på söndag.. Men i värsta fall får de väl bli så då! De löser väl sig..

Nä, nu ska jag slänga på mig lite sminka och packa ner badkläderna!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: