Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Haha

Tur att de finns människor man kan skratta åt =) Men helt ärligt så är hälften av dom så patetiska så man kan inte låta bli att tycka synd om dom också.

Är glad över att ett par av dessa människor är ute ur mitt liv. Det roligaste av allt är att de var aldrig jag som gjorde nå fel, utan dom. Jag var som vanligt snällare än snällast, dum som man är. Men ändå så ska allt på nått vis vändas mot mig =)

Jaja, som sagt - skönt att ha er ur mitt liv assholes! Fortsätt ni att leva erat liv baserat på lögner och svek =)

Vart lite bitter nu känner jag, lära få dela med mig lite av de! 
Så nu är allt bra igen =) Snart ska lilla fröken sova, ögonen börjar bli trötta!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: