Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hmf..

Dagen på jobbet gick så jäkla fort. Hann knappt komma dit innan de var dags att åka hem kändes de som, haha. Skönt som fan!! 

Vart dock lite drama på jobbet. En arbetskamrat hade blivit hotad med stryk av en annan arbetskamrat. Och detta var tydligen inte första gången. Människan i fråga verkar va helt dum i huvet rent ut sagt. En riktig mobbare (hans kollegor vill inte ens äta med honom, törs inte ställa frågor till honom osv osv..) Detta gör ju att de blir världens sämsta stämning på jobbet, även fast detta händer på en annan avdelning. Men dålig stämming hos oss är de också, minst sagt. Som jag har sagt förr, jag trivs inte alls där. Detta pga av den dåliga stämmingen. Så ni som säger (eller iaf tänker) att jag ska sluta klaga eftersom jag har ett jobb - FUCK YOU! Ni vet inte alls vad ni pratar om. Ni skulle förmodligen inte stå ut en dag där.  

Men, bara 2½ dag kvar, skönt de =)

Efter jobbet var jag iväg och köpte en resväska som ska invigas i helgen då de bär av till Riga. Sen vart de en promenad och sen bränna världens bästa skivor som ska med på båten. Nu sitter jag här, ska fixa lite popcorn sen glo på soa tills jag somnar.

Ja, de var allt för idag de. Adios amigos!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: