Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Livet är så orättvist

Fick nyss reda på att en barndomsvän har förlorat sin dotter, som var 7 (tror ja iaf) veckor gammal. Har ingen kontakt alls med denna person längre, man fan va tankarna går till henne och hennes familj nu. Det är så hemskt! 

-

Hela dagen har spenderats på Wij Trädgårdar med alla (de flesta iaf) från Sandvikenhus. Trodde de skulle bli skit tråkigt, men hade faktiskt kul!! Förläsningen var så bra, de var länge sen jag skratta så mycket =) Sen fick vi lunch och fika där, och så var de nå frågesport och grejer. Mycket trevlig dag helt enkelt!

Var helt slut när vi skulle åka hem, så hoppade över middagen på sandbacka park. Orkade bara inte.. Fick bli pizza hemma istället, sen la jag mig och kolla på Friends with benefits, ganska så bra film faktiskt! 

Och nu tänkte jag sova, är så trött så.. Är sugen på festligheter imorn, hör av er om de händer nå kul!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: