Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lördag!

Igår skulle de bli nykter och lungt. Men de sluta med att Tina satt här hemma med mig och drack vin =) Sen gick vi hem till Dannberg och drack vidare, trevligt! Dom drog ut på krogen senare, men jag valde att gå hem. Kände inte alls för att gå ut nå faktiskt! Ska dessutom snart åka till valbo, så jag vela va pigg idag.

När jag kommer hem så är de väl bara å ställa sig vid spisen och koka ihop nått. Sen skulle jag verkligen ha behövt gjort klart inne på mitt rum! Annars så blir de bara nog nån promenad och soffmys idag/ikväll. Just nu känner jag inte alls för nå festande. Men vi får se hur de blir..

Nu ska jag borsta tänderna sen bege mig till valbo och bränna lite pengar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: