Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag, igen

Helgerna går för fort!! 

Dagen på jobbet gick fort iaf, skönt de. Men fy så kallt de är om dagarna nu.. Inte kul att jobba ute då kan jag lova! Men, bara 7 arbetsdagar kvar nu. Nästa fredag är jag ledig, och på torsdag har vi personalmöte sen ska vi bowla, trevligt. 

I fredags vart de bara lugnt, somnade innan 21 haha. Skönt som tusan att få sova ut på lördagen. 
For hem till Fredrik i 19 tiden, för fest där innan bandyn. Vi drog mot arenan vid 22, vart kvar där till efter 2 nångång. Hade jävligt kul! Och skit full blev jag haha. Söndagen var inte rolig kan jag lova, hade en sprängande huvudvärk och mådde så jävla illa. Men lyckades hålla mig från att spy iaf, även fast de var nära några gånger haha.

Längtar så mycket till lördagen, då bär de av till kratte masugn med klubben! Skulle tydligen bli 4hjuls körning & anadra äventyrs aktiviteter, middag och häng på innomhus beachen! Gött!! Ska bli sjukt kul =)

Annars så är de bara 12 dagar kvar till Rockibitch, fuck yeah!!! Och mindre än en månad till rock at sea! Life is good just nu känner jag.

Nu ska jag försöka finna ork till att göra nå med designen här på bloggen. Märks om de bli nå förändrat eller inte haha.

Adios!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: