Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag igen!

Fan va veckorna rinner iväg..

Helgen var lugn och helt nykter. Inte en droppe alkohol har jag druckit! De hände inge roligt och jag kände inte alls för att dricka, så de fick bli så. Igår städade jag rummet och gjorde om lite här.. Sen var det en promenad i de fina vädret, och en tur till ica för att köpa lite götta. Sen kolla jag på Pirates 4, mycket bra! Efter det somnade jag.

Nästa helg är de world cup i bandy som gäller med bästa Lojs, helgen efter det bär de av till Kratte Masugn med Los Raggos på en massa roligheter, och helgen efter det är de Rockbitch som gäller! Så jag har 3 hårda helger famför mig, så denna nyktra helg kanske behövdes haha. 

Som jag sa förr så ska jag töja öronen. Men de går ju så sakta! Har kommit till 3 mm nu typ, ska till 10. Känns som om att de är väldigt långt dit! Haha. Man ska ju absolut inte stress töja för då har man sönder öronen och då läker de inte tillbaka efter de. Så tålamod Anna, tålamod!

I morse tog jag en promenad i den bitande kylan, bra start på dagen! Annars idag så ska jag och lillebror hålla på med min bil, lär fixa upp den till besiktningen. Sen blir de aga mat och så kommer Louise hit och hälsar på en sväng.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: